Bijna weg! - Reisverslag uit Ede, Nederland van Mariska Beekman - WaarBenJij.nu Bijna weg! - Reisverslag uit Ede, Nederland van Mariska Beekman - WaarBenJij.nu

Bijna weg!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariska

21 Februari 2010 | Nederland, Ede

Aah spannend! Morgenochtend is het zo ver. Om half 7 uit mijn bedje, half 9 op schiphol, en om 11h vertrekt het vliegende tuig richting New Delhi!

Vandaag was een beetje raar. Elke keer als ik me bedacht dat ik morgen naar India ga kreeg ik kriebels in mijn buik. Geen vlinders maar gewoon de zenuwen. Waarschijnlijk is dat morgen nog wel erger. ;)

Ik heb uiteindelijk 435 euro aan sponsorgeld gekregen dus dat is toppie! Oh, en heel handig. Mijn koffer bleek vandaag opeens 1.5 kilo te zwaar te zijn. Toch maar de belleblaas thuis gelaten en wat boeken in mijn handbagage gepropt. Nu moet het wel goed gaan.

Ik ben er klaar voor! Tot over een paar dagen.

Veel liefs, Mariska

  • 24 Februari 2010 - 09:44

    Ank:

    Hoi lieve dochter van me,
    Ondertussen ben je goed aangekomen in India en hoorden we dat je in een gezellige internationale groep bent beland. Ik wil je laten weten dat ik heel trots op je ben. Dikke kus van je mammie.

  • 24 Februari 2010 - 13:54

    Petra:

    Hoii,

    Even horen of je goed bent aangekomen. Zo te lezen wel!
    Goede tijd toegewenst en hoe is de temperatuur?? kan je daar goed tegen?

    Liefs je tante

  • 24 Februari 2010 - 15:32

    Marion En Lex:

    Fijn dat je gelijk mensen om je heen hebt! We zijn zo benieuwd naar je eerste berichten uit het verre India. Want het ruikt daar anders, voelt anders, smaakt anders....vertel maar!!Knap van je hoor, Mariska.xxx,liefs van de Rollen.

  • 24 Februari 2010 - 16:47

    Rianne:

    Mariskaa, waar zit je ergens ??

  • 06 Februari 2014 - 14:09

    Ank:

    Allerliefste dochter van me. Vandaag ga je weer naar India, maar nu samen met je lief. Wat is het weer spannend en we ben ik trots op jullie. Een hele fijne reis samen toegewenst. Ik ga je vandaag nog even een hele boel keer knuffelen. Xxxx mamma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Actief sinds 29 Okt. 2009
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 8286

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 01 September 2016

San Diego

06 Februari 2014 - 20 Juni 2014

Grote Azië reis met Jesper

22 Februari 2010 - 20 April 2010

Ervaringen in India

Landen bezocht: