Geld inzamel actie - Reisverslag uit Ede, Nederland van Mariska Beekman - WaarBenJij.nu Geld inzamel actie - Reisverslag uit Ede, Nederland van Mariska Beekman - WaarBenJij.nu

Geld inzamel actie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariska

08 Februari 2010 | Nederland, Ede

Lieve mensen,

Mijn geld inzamel actie gaat al super goed! Op dit moment heb ik al E205 aan giften ontvangen om te besteden aan hulpmiddelen enz. Echt heel erg leuk dat iedereen zo gul geeft.

Ik heb heel veel zin om naar India te gaan. Vanaf vandaag duurt het nog maar 2 weken. Stiekem vind ik het wel erg spannend hoor.. Maar ik heb besloten dat ik er niet te veel over na ga denken en me er gewoon in ga storten.

Liefs,
Mariska

• 10 Februari 2010 - 18:39

Henk En Erica:

Hallo Mariska,

We zullen geld over maken en als we je voor je vertrek niet meer zien dan wensen we je een hele goede reis en een leerzame tijd toe. Het lijkt ons fantastisch

Groet,
    Erica en Henk

• 11 Februari 2010 - 16:42

Marion En Lex:

Over 10 dagen is het inpakken en wegwezen!! Geweldig, Mariska, dat je dit gaat doen. Probeer van alles en iedereen te genieten en we zien uit naar je berichtjes ( met foto's??). GO GIRL!! xxx

• 16 Februari 2010 - 11:41

Margot 't Hart:

Hoi Mariska,

Geweldig dat je al zoveel geld hebt ingezameld!
    We kunnen ons voorstellen dat het spannend is om zo'n stap in het onbekende te maken. Maar ik hoop dat het een hele mooie en goede ervaring voor je gaat worden. We zijn benieuwd naar je verhalen! En wensen je heel veel goeds toe!

John en Margot

• 20 Februari 2010 - 19:02

Willemijn:

heeeeee lieverd, supergoeeedie! ik weet niet wat ik nog kan doen en ben zelf nog niet zo down to earth maar iig heeeeeeeeeeel veel succes met alles wat je gaat doen en je hoort nog van me voor je vertrekt!
    lieieieiefs