Sponsering - Reisverslag uit Ede, Nederland van Mariska Beekman - WaarBenJij.nu Sponsering - Reisverslag uit Ede, Nederland van Mariska Beekman - WaarBenJij.nu

Sponsering

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariska

31 Januari 2010 | Nederland, Ede

Lieve mensen,

De meeste van jullie zullen mijn sponsorbrief wel gelezen hebben. Ondertussen heb ik al wat giften binnen gekregen. Ik zit nu op een bedrag van €120,-. En dat is zeker een mooi begin, en dat wil ik jullie hartelijk voor bedanken! Maar,.. ik hoop natuurlijk dat nog meer van jullie je spaarcentjes voor mij willen plunderen ;) Allemaal voor de kindertjes in India natuurlijk!

Lees hieronder nog een keer mijn sponsorbrief.


Lieve vrienden, familie, buren en collega’s, 22-01-‘10
Zoals jullie misschien al weten vertrek ik over een maand naar India om daar vrijwilligerswerk te gaan doen. De exacte datum van vertrek is 22 februari 2010. De organisatie waar ik mee vertrek heet Activity International. Ik zal hier voor 8 weken verblijven in een vrijwilligerskamp in het dorpje Shiv, gelegen in de woestijnprovincie Rajastan.

Hier zal ik me in die 8 weken van verblijf bezig houden met sociaal vrijwilligerswerk. Wat ik daar precies ga doen weet ik nu nog niet, dat zal pas blijken als ik daar daadwerkelijk ben. Waarschijnlijk kom ik in een basisschool/ consultatiebureau/ weeshuis terecht.

Omdat ik op dit moment niet naar school ga is het natuurlijk makkelijk om even twee maanden weg te gaan. Ik vind India een ongelofelijk fascinerend land, met een rijke cultuur en mooie mensen. India is natuurlijk een erg arm land, en daarom moeten er mogelijkheden genoeg zijn voor mij om hier hulp te bieden. Ik hoop in India veel te kunnen leren over mezelf, deze mensen en hun mannier van leven.

Om mijn vrijwilligerswerk zo zinvol mogelijk te maken heb ik besloten om een inzamelingsactie te houden. Omdat ik op dit moment niet kan zeggen wat ik in India ga doen, en wat ik daarvoor nodig zal hebben, wil ik graag hier in Nederland geld inzamelen, wat ik in India zal gebruiken om de mensen te helpen. Dit kan natuurlijk variëren van voedselpakketten kopen en uitdelen, kinderen meenemen op een dagje uit, schoolartikelen kopen enz.

Omdat het voor jullie natuurlijk prettig is om te weten waar het geld precies aan uit gegeven wordt zal ik een weblog bijhouden waar ik om de zoveel tijd op zal schrijven. Deze weblog is:

www.mariskabeekman.waarbenjij.nu

Jullie moeten weten dat alle giften welkom zijn. Een euro is bijvoorbeeld in India al zoveel meer waard dan dat het hier is. Dus alle giften groot of klein, zullen heel erg welkom zijn.

Giften kunnen overgemaakt worden naar rekening 2104215 ten name van M. M. Beekman te Ede Gld onder name van ‘Gift voor India’.

Veel liefs, de hartelijke groeten en alvast heel erg bedankt voor de steun!

Mariska Beekman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Actief sinds 29 Okt. 2009
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 8286

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 01 September 2016

San Diego

06 Februari 2014 - 20 Juni 2014

Grote Azië reis met Jesper

22 Februari 2010 - 20 April 2010

Ervaringen in India

Landen bezocht: