Laatste dagen in het paradijs (help!) - Reisverslag uit Majorda, India van Mariska Beekman - WaarBenJij.nu Laatste dagen in het paradijs (help!) - Reisverslag uit Majorda, India van Mariska Beekman - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in het paradijs (help!)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mariska

16 April 2010 | India, Majorda

Hallo lieve mensen.

Morgen en een stukje van zondag nog hier, dan op het vliegtuig van Goa naar Delhi. 1 Nacht in Delhi in een hotel, dan een dag in Delhi?? en dan vertrek ik Dinsdag ochtend om 0:30 naar Amsterdam! Iig, als dat allemaal nog doorgaat. Dankzij de IJslandse vulkaanuitbarsting zijn de vluchten gecanceld tot 18apr. Tot nu toe. Ik hoop dat het niet verlengt wordt want alleen in Delhi blijven voor wat dagen klinkt ook niet heel aantrekkelijk. (grote chaos stad!)

Deze laatste weken is er veel veranderd in het kamp. We hebben structuur in onze lessen kunnen krijgen, en de kamp-staff is een stuk helpvoller geworden! Ja dat is erg fijn.

Ook ben ik een stuk bruiner geworden, haha. Allemaal jaloers? We hebben nog wat toffe beachparty's gehad, Verena en ik hebben rondgecrossed op Verena's scooter, we hebben kindertjes fruit gevoerd, leren optellen en aftrekken, geknuffeld (de kinderen), nog wat laatste souveniertjes gekocht, genoten van zon zee en strand, niet genoten van het eentonige eten hier in het kamp, wel genoten van een pittige tandori chicken, niet blij geweest met de koorts die daarop volgde including diaree en een ontstoken oog (hoewel dat oog niet van de kip kwam neem ik aan), naar de apotheek geweest, 4 soorten pillen en zalfjes gekocht, weer beter geworden, in het zand gedanst tot je erbij neervalt, zwemmen zwemmen zwemmen, zweten, douchen, weer vies worden, en overal kan je slapen :)

nou lieve mensen, india was een super toffe ervaring voor me. ik ben super blij dat ik hier heen gekomen ben. ookal zag ik het in het begin een beetje tegen op ;). Ik vind het super jammer dat ik weer naar huis moet, maar ik kijk heel erg uit naar het wederzien van mijn lieve familie, vrienden, vriendje, huisdier, en good food!




indiase groeten
mariska :)

  • 16 April 2010 - 09:55

    Oma En Opa:

    We hopen dat je op tijd kunt vliegen naar ons kikkerlandje.
    Een hele overgang zal dat zijn van het verheven "paradijs" naar de Pays Bas.
    Adam misschien ook ontmoet? Laat hem maar rustig daar.
    Veel lieve groeten van ons beiden.

  • 16 April 2010 - 15:25

    Pappa:

    We hopen je dinsdag weer te zien! We missen je. Fly safe home! (rot IJslanders, grrrrr....)
    kus , pappa

  • 16 April 2010 - 17:58

    Margot 't Hart:

    Hoi Mariska,

    Goed om te horen dat India een super toffe ervaring voor je was!! Knap van je dat je het gedaan hebt!!
    Ik hoop van harte dat je dinsdag kunt vertrekken!! Nog een paar goede laatste dagen toegewenst! En tot gauw in Nederland.

    Margot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Actief sinds 29 Okt. 2009
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 8275

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 01 September 2016

San Diego

06 Februari 2014 - 20 Juni 2014

Grote Azië reis met Jesper

22 Februari 2010 - 20 April 2010

Ervaringen in India

Landen bezocht: